Коста-Ріка чомусь маніла. Мені дуже хотілося побачити колібрі і яскраві фарби Центральної Америки. І показати що-небудь цікаве синові-школяреві. Так і вийшло, що в березні 2015-ого ми всією родиною поїхали на два тижні в Коста-Ріку.

Прилетіли ми в Коста-Ріку в середині дня. В офісі ренткара поруч з аеропортом нас чекала наша заброньована заздалегідь машинка. Терриос був ніби й не старий, але сильно пользованный.

Sarchi

До Sarchi, місцевої Мекки меблевого справи і сувенірів, їхати всього нічого, хвилин 40, але дороги звивисті і вузькі. По всій дорозі ближче до Сарчі через кожні 100 метрів вивіски «Меблі» і на вулицю виставлені різні роботи майстрів по дереву: столи, стільці, дерев’яні скульптури. Крім меблів, тут досі виготовляють один із символів Коста-Ріки – традиційну яркоокрашенную двоколісний візок carreta , на якій у середині 19 століття доставляли каву та інші товари з плантацій всередині країни в порти обох океанів. Для багатьох сімей тоді це було єдине засіб пересування і означало статус власника. Можна купити як саму справжню віз, так і її мініатюрну копію в якості сувеніра.

Зупинилися біля міського парку Сарчі, прогулялися трохи. Найбільша віз країни встановлена саме тут.

Вози можна побачити скрізь

Вже в темряві приїхали в наш перший готель Poas Lodge. Готель був обраний за критерієм найбільшої близькості до вулкану Poas. Ми збиралися навідатися туди раніше, коли з досвіду була велика ймовірність побачити кратер без хмар і туману.

Вже вранці нас чекав божевільний вид за вікном

Ось хоч сідай і нікуди не ходи: за вікном таку красу показують!

Втім, і в їдальні вигляд був хоч куди:

А це підставка для серветок у формі тієї самої повозки

Вулкан Poas

20 хвилин від готелю – і ми на парковці біля вулкана. Квитки продають ще перед паркуванням на в’їзді в зону парку. Тут же дівчина-продавець нам повідомляє, що зараз вулкан в хмарі і немає ніякої гарантії, що ми його побачимо. Але ми не впадаємо у відчай.

Дорога до вулкану йде через ліс, прогулянку можна закільцювати, є трекінговий круговий маршрут, не загубишся: на кожному повороті висить карта.

Пішохідна дорога до кратера

Поки йдемо, розглядаємо всі навколо

Поки йде до вулкану, з’ясовується, що хмара вже пішло, і ми можемо побачити кратер у всій красі.

На оглядовому ще мало народу, ми приїхали не перші, але на парковці машин всього нічого і немає ні одного екскурсійного автобуса. Здрастуй, Poas!

Ближче

На інформаційному стенді є основна інформація про кратер:

А хмарка стає значно більше

На оглядовому за 15 хвилин народу додалося значно.

Після ми прогулялися по лісі трохи, але маршрут вирішили не закольцовывать: було ще незвично гуляти вгору-вниз на висоті.

Доріжки на маршруті, мальовничо і казково

На зворотному шляху зустріли симпатичну білку-жебрака:

Коли залишали парк, то народу набралося вже дуже багато, ну і на кратер налетіла хмара, яка укрила все в товсту пелену туману.

Кратер десь там

І на зворотній дорозі хмарно, нарешті поняття «Cloud Forest» (Хмарний ліс) не просто назва:

Продовження слідує…

Подорожувала еварушница Evitta.

Посилання по темі:

Авторська колонка «Фоторепортажі Олени з валізою»