За збігом обставин дочка зі своєю сім’єю опинилася у франції. І я в цьому році поїхала до них, щоб побачити їх місто, нове куплене житло. Дочка заздалегідь купила квитки на потяги з парижа в десіз і до часу мого прильоту вже чекала мене. А я заблукала в аеропорту шарль де голль грунтовно. Отримала багаж і дізнавшись, куди йти, рушила. Проте…більш безглуздого аеропорту я не бачила. Нескінченні коридори. Кілька поверхів вгору (по-моєму 4) і вниз. І моє незнання мов – ні французької, ні англійської. Навіть якби я заговорила німецькою, яку вчила, це б мені не допомогло.загалом, я загубилася. Як гадя петрович хренова-стрибала на батуті і загубилася. І раптом побачила пару з нашого літака. Стала триматися до них ближче. Вони спустилися на ліфті вниз і я за ними, вони сіли в поїзд і я за ними. Проїхавши одну зупинку, вони вийшли і попрямували. Дивлюся-а вони йдуть, де написано парковка, та й виявилися французами. Довелося мені повторити шлях назад. І ось стала я їздити зі своєю валізою туди-сюди. Поїздивши ще з годинку, а то й більше, я вже розумію, що плакали наші квитки на поїзд (а вони були приблизно в 80 євро вартістю). Зателефонувати дочки я не могла, в роумінгу не була і через почалася паніки не додумалася вийти через вайбер на зв’язок, та й не була впевнена, що там працює інтернет. А в цей час дочка теж намагалася мене знайти. Ще до аеропорту, в метро, вона познайомилася з арабом-вони про щось перекинулися словами. Він сказав, що живе недалеко від аеропорту, йому робити нічого, він додому не поспішає і з задоволенням допоможе їй. Аня не менше трьох разів встигла заїкнутися, що у неї є чоловік і двоє дітей, але це не злякало помічника. Коли вони приїхали в аеропорт, то всередину пускали тільки відлітають по пред’явленню квитка. На дверях стояло двоє поліцейських, бербери за національністю, як сказав наш знайомий. А між арабами і берберами відносини завжди були напруженими і такий помічник дочки не сильно допомагав. Дочка просила її пропустити всередину, щоб мене зустріти (а я на той час вже попросила французьку пару зателефонувати на її номер і сказати, що я загубилася). Почала говорити, що мама вже стара, хвора, у неї бувають напади, вона діабетик і не володіє мовами і що якщо мама знепритомніє, вони будуть винні. На що відповідь – а ви що, нам погрожуєте? але час минав, я все не виходила. Пішла, напевно, вже друга година мого блукання по аеропорту і поліцейські пропустили дочку всередину. Вона пройшла повністю поверх, правда один (а я вже тикалася по всіх ліфтах і поверхах), ніде мене не знайшла і вийшла назад до поліцейських. Ті вже злякалися. Запропонували їй піти на інший вхід, який розташований дуже далеко. Але та ж картина і там-мене немає. Я ж в цей час підкотила до виходу до поїздів приміським і почула розмову російською. Це був порятунок. Жінка зателефонувала доньці і аня зі своїм помічником підійшла, де я стояла. Далі треба було вирішувати, що робити-наші поїзди вже пішли, вечір. Подзвонила дочка шапошної знайомої чоловіка і попросилася на ночівлю. Їхали потягом не менше 40 хвилин. Наш помічник тягнув мій чемодан, дочка рюкзак.ось тут ми сфотографувалися перед будинком, де потім ночували.

В гостях я сховала в холодильник свої ліки, яке благополучно там і забула. Приїхавши вже в наше місто, виявила, що немає інсуліну, очних крапель. Спасибі добрим людям, які потім це переслали. Але пошта йшла 5 днів, добре що був запас з собою. А тепер про саме містечко. Спочатку вони хотіли купити будинок ближче до півдня, але там їм не попалася підходяща квартира і вони знайшли теперішню в невеликому французькому місті десіз (бургундія). Жителів всього 5600 чоловік (як я жартую – разом з собаками), але це місто. Знаходиться на березі річки луари. Там кілька її рукавів. Перш ніж купити будинок, їздили не менше двох разів дивитися, а ось коли прийшов час покупки, то франція була закрита на жорсткий карантин через ковіда і їм довелося оформляти покупку через скайп-документи і ключі прийшли поштою. Будинок 96м, вірніше наша половина будинку, друга зараз продається. Двоповерховий. Вартість була 60 тисяч плюс 10% комісійних. Землі 8 соток. Зять хотів тільки будинок, щоб можна було посидіти в садку. І щоб дітям було де погуляти

Потім вони вже пошкодували, що надто швидко купили. Спочатку треба було знайти роботу і пожити там, де буде робота, знімаючи житло. Заселилися у вересні минулого року, купили камін, посадили дерева. Опалення електричне, але це дорого. Тому в основному топлять дровами, як і інші жителі містечка. Готують на привізному газу. Балон коштує 30 євро, його вистачає на 3 місяці. 3 спальні, вітальня, робочий кабінет, велика кухня. Зять ще пристосував окрему кімнатку в підвалі. Трохи пізніше продовжу опис міста.